Αν εσύ…ήμουν εγώ!


Αν εσύ…ήμουν εγώ!




¨Αν εσύ…ήμουν εγώ!¨ λέγεται το έργο που έγραψε ο Δημήτρης Σεϊτάνης και ανεβάζουμε φέτος στο Θέατρο Μορφές

Η αιώνια πάλη του θηλυκού – αρσενικού και η διαφορετικότητα των δυο φύλων είναι το θέμα του πρωτότυπου αυτού κειμένου. Σε ένα σύγχρονο διαμέρισμα τετραμελούς οικογένειας, τα παιδιά συγκρούονται καθημερινά μη μπορώντας να κατανοήσουν την αλλιώτικη ιδιοσυγκρασία τους. Με έξυπνους διαλόγους, μεγάλη δόση χιούμορ, ανατροπές και εκπλήξεις το έργο αυτό, αφορά άμεσα όλες τις ηλικίες, αφού τα παιδιά αποδεδειγμένα μπαίνουν πολύ νωρίς σε αυτό το παιχνίδι.

Γι’ αυτό… ¨Αν εσύ…ήμουν εγώ!¨ έστω και για λίγο… θα μας έκανε να κατανοήσουμε το διαφορετικό, να αποδεχτούμε το αλλιώτικο και να συνεργαστούμε για μια αρμονική συνύπαρξη στο σχολείο, στο σπίτι και στην καθημερινότητά μας…



Παίζουν οι ηθοποιοί:
Ρένα Πασπάτη
Γιάννης Πανταγιάς
Γιάννης Παραουλάκης
Δομήνικος Ταβερναράκης
Γιάννα Κεφάλα
Μαρία Μανιδάκη
Γιώργος Χατζηαντωνίου
Σίμος Χριστοδούλου

Κείμενο: Δημήτρης  Σεϊτάνης
Μουσική: Ημισκούμπρια
Σκηνικά/Αντικείμενα:
Άννα Χιλετζάκη
Κοστούμια:
Γιασμίν Τιμοτίγιεβιτς
Ήχος/Φώτα: Νίκος Αρετάκης

Σκηνοθεσία: Γιάννα Κεφάλα

Οι παραστάσεις για το κοινό ξεκινάνε Κυριακή 15 Νοεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 5 μ.μ. 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τηλέφωνο του Θεάτρου Μορφές στο 2810 321 622 ή με τον Γιάννη Παραουλάκη στο 6947 179 257.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Γιάννα Κεφάλα – Σίμος Χριστοδούλου